2014. május 6., kedd

Második keltetés lámpázása

Ezt az adag tojást is átvilágítottam a 8. napon. Egy saját esett ki és egy kék arany wyandotte + 1 kék arany meg egy fehérarany kérdéses hogy fejlődik e.
Pont tegnap akartam végső világítást tartani és kirakni ha nem jók. Látszik hogy le vannak maradva a többitől jócskán, de átvilágítottam és elkezdett benne ezerre ficánkolni a csibe. Na ezt kb nem is értem. Mindegy, most már bent maradnak a végéig. De nem tudom hogy lehet hogy kb 1 hetes elmaradásban mikor úgy tűnt hogy nem is fejlődik akkor él és ficánkol benne az embrió. Amilyen elvetemült vagyok képes leszek addig járatni a keltetőt amíg ki nem kelnek, már ha kikelnek.

Azon kívül lesz még egy dolog amit kipróbáltam, szerintem egyedülállóan a nagyvilágban.. Az egyik fehér arany törött volt és mivel így is estek ki a vett tojásból és ha már drága pénz volt nem voltam hajlandó lemondani róla így betettem törötten a tojást és láss csodát, gyönyörűen fejlődik. :) Ha kikel akár mi is lesz belőle végelgyengülésben fog meghalni, mert egy csodacsibe lesz. :)

Látszik a törés is meg az is hogy fejlődik a csibe :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése