2014. április 22., kedd

Börze

Nagyon vártam már az áprilisi börzét, főleg amiatt hogy végre tulajdonomba kerüljenek a hőn áhított német lazac csibék.
Ha már úgy is készültem börzére akkor lefixáltam a wyandotte tojásokat, amiket le akartam mondani, de így hogy végül nem lett wyandotte csibém í úgy döntöttem hogy megveszem a tojásokat hátha több sikerem lesz. Néztem selyemcsibét is ami szintén nem jött össze eddig, abból is ígértek 5 csibét.
Előző nap még mindenkit felhívtam hogy mindent pontosítsak és lefixáljam hogy tuti kell minden amit megbeszéltünk. Mindenkinek szóltam hogy nem tudom mikor érünk ki mert 2 gyerkőccel indulunk és nem egyszerű velük az indulás. Ami tuti hogy 9nél előbb biztos nem érünk ki.
Laza 10re mindjárt be is estünk. A parkolást megváltoztatták, ahol legutóbb ingyen parkoltunk azt rendőrök őrizték, csak előre tovább néni felméri a kocsit közli 1800. Nézem a jegyeket, nem bírtam ki szó nélkül, mondom ez most komoly hogy 1000 forint a parkolás?????? De innen már nincs visszaút.. Ezt is megtanultuk. Hívom a wyandotte tojások miatt a srácot, minden ok. Visszavittük a kocsiba a tojást hogy ne rázkódjanak egész börzézés alatt. Mikor ez is megvolt hívom a selyemcsirkést, hát közli hogy kilencről volt szó így kitette a csibéket és az utolsó infója szerint már csak 3 van belőlük. Ó szuper, mondom akkor legalább azt a hármat őrizze meg mert jövünk. Hát legalább a három nem kelt el mire odaértünk.
Hívom a német lazacost, hát ő is eladta a lazac színűeket, csak fehér meg kolumbian van. Megnéztük de úgy döntöttünk hogy úgy is indul hamarosan egy adag tojással a keltető és úgy is útba esik Németországból hazafelé, akkor bemegyünk hozzá és elhozzuk a következő keltetéssel egyidős csibéket.
Szóval így jártunk kb. Nekem eszembe sem jutott hogy reggel odaszóljak nekik mivel előző nap lefixáltam mindent, tudják hogy jövök minek kapkodni? Hát nem. Eleinte nagyon bosszantott főleg hogy emiatt mentünk a börzére így gyakorlatilag fölösleges pénzkidobás volt a parkolás is, de most már próbálom meglátni benne a pozitívumot. Ha személyesen megyek a csibékért akkor legalább megnézhetem az egész állományt. :) Tök igazuk van egyébként mert neki az az érdeke hogy eladja és ne kelljen hazavigye és sajnos rengeteg olyan ember van aki csak hülyíti az embert aztán utolsó pillanatban eltűnik mint a kámfor. Nekem is volt ilyen tapasztalatom tenyésztojás eladásakor nem is egy, de előbb utóbb a becsületeseken csattan a bizalmatlanságom, már csak akkor hiszek nekik ha a kapuban állnak a pénzzel és én is ennek lettem úgymond az áldozata.. Ezt is megtanultam. Ezt a hibát sem fogom mégegyszer elkövetni. kicsit késik a nagyon vágyott csibém beszerzése, de meglesz!!

És a vásár fiai a három selyemcsibe.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése