2014. március 11., kedd

2014 első keltetés

Beindítottam a keltetőt, de Murphy közbeszólt.
Amikor beindítottam összevetettem több különböző hőfokmérőt és mindegyik ugyan azt mutatta. Szóval bekerültek a tojások és elindítottam a gépet a megfelelő beállításokkal, de reggel kiderült hogy tojásokkal együtt már nem fűtötte fel a teret csak 37fokra a 37.7 helyett. Szóval az első nap hidegen telt szegény tojásoknak.
Egésznapos mérés és kísérletezgetés után végre meglett a megoldás is:
Miután megkaptam a használati útmutatóját a hőfokszabályzónak talán sikerült normálisan bekalibrálni.
Hiába tudja az ember a megfelelő igényeket, nem biztos hogy be is tudja állítani. Mindenhol azt találni hogy az analóg a megbízható. És mi van ha több analóg különbözőt mér, akkor pl melyiknek van igaza?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése