2014. március 11., kedd

8. nap

Megvolt az átvilágítás. Persze tudtam hogy úgysem fogom kibírni a 10. napig :)
Az eredmény részben nagyon jó.
A gépbe végül 31 saját tojás, 11 ezüst fehér wyandotte és 9 selyemtyúk tojás került be, amiből a selyemtojások kivételével mindegyik szemes. A selyemtojásokból viszont egyetlen egy sem lett jó. :( 10 nap még nem a világ szóval pótolnám, de honnan kerítsek hirtelen, megbízható selyemtojásokat?? :( nem is értem igazából, mert 3 tyúkja volt és egy kakas, hogy lehet hogy mégsem szemes egyetlen egy darab sem???
De legalább a wyandotte nem kidobott pénz, már ha tényleg az lesz belőle és ki is fognak kelni. De amit megtudtam az az, hogy a saját kakasaim hibátlan munkát végeznek :)
Már csak azért kell izgulni hogy ki is keljenek, ugyanis még most sem tudom hogy megfelelőek e a beállítások, mert mindegyik mérőm szerint más hőfok van odabent. Beállítottam egy mindegyik mérőnek nagyjából megfelelően, de nem biztos hogy az jó is. Minden esetre egyenlőre fejlődnek az biztos.
Nagyon kíváncsi leszek életem első keltetőgépes keltetésem eredményeire.
Azért azt hagyjuk meg hogy a kotlóval mérföldekkel egyszerűbb és stresszmentesebb a keltetés.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése